Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

Underbara vårsol

Nu har det varit fint solväder i flera dagar. Känns underbart, Iaf underbart när man får tiden att vara ute och inte jobba till kvällning:P
Idag har jag iaf haft en kund hemma på en Spa Pedikyr behandling. Hon blev så len och fin om fötterna så. Det var kul.

Jag har kommit på att jag är så ivrig. Jag vill lära mig allting SÅHÄR fort. Som nu med min utbildning, jag har inget tålamod att lära mig jag vill bara kunna ! Det kommer både för och nackdelar med det beteendet. Jag är inte ens klar med min utbildning, långt ifrån, ändå sitter jag och kollar runt på fler massageutbildningar för jag vill lära mig terapeutisk massage:P Jag måste lugna ner mig och ta en sak i taget. Det jag även går runt och funderar över är vill jag starta eget eller vill jag jobba på ett Spa? Fördelar/nackdelar?? Det är så svårt. Lite krångligt är det att ha behandlingar hemma i längden.. men det får fungera så länge :) Behöver praktiken och alla timmar jag kan få. 


Så folk ... ta en funderare och hör av er :)

Nu ska jag avsluta min kväll med Biggest Loser Sverige på tv och imorn är det dags för jobb igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar