Summa sidvisningar

måndag 5 mars 2012

Ledig dag !

Var uppe kl 7 idag och tvättade. Skönt att ha det gjort. Nu är allt tvättat, vikt och undanlagt. Sen klämde jag i mig lite frukost. Tänkte förbereda lunchen lite tidigt, så jag satt igång och gjorde en broccoli och köttfärs gratäng tills Emanuel skulle komma hem kl12 över lunch. Den blev faktiskt helt ok. Vi ska försöka hoppa kolhydraterna ett tag, iaf inte äta varje dag. Och sätta igång med träningen på allvar, Emanuel har gjort ett träningsprogram vecka för vecka som gäller till Maj. Så det ska jag starta med idag, även så har jag spinning på schemat :)
Snart är det så varmt och fint ute att man kan köra sin träning ute med mycket promenader och löparrundor. 


På Onsdag ska jag till SundbornSpa på en "intervju" eller träffa 2 tjejer om en praktikplats. Dem har många behandlingar som jag skulle kunna göra och träna på. Jag hoppas hoppas att det går bra och att dem behöver just mig ;) Så håll tummarna, för detta behöver jag !!

Nu ska jag plugga några timmar. Jag har ett prov om hudsjukdomar som jag ska lämna in näst, så det är bara att sätta igång.

Sköt om er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar