Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

PRAKTIK

Goddag alla ! 

Imorse var jag på intervju på Sundborn Spa. Det gick hur bra som helst. 
Träffade 2 st supertrevliga tjejer som jätte gärna vill att jag ska vara där på praktik. 
Det känns KANON! Ska börja redan om en vecka och göra lite behandlingar på först dem tills jag känner mig bekväm, gå igenom deras produkter, sedan börja med elev behandlingar och ta emot kunder.
De har även behandlingar på ( www.greenhotel.se ).
Jätte fint hotell i Tällberg som jag tycker är superlyxigt. När jag känner att allt går som det ska så ska jag även göra behandlingar där. CAN'T WAIT !! 

Så min dag har verkligen börjat bra, nu sitter jag och pluggar på lite produkter. Ska titta på DVD'n som jag fick med efter utbildningen på behandlingar. Dricka lite kaffe :)
Senare kommer svärmor hit och vill få sina ögonbryn noppade och så ska jag ge henne en rygg och nack massage. 

Känns som mitt nya liv börjar idag. Känns underbart! Fint väder, vår. Snart sommar. Praktikplats och det kanske utökar sig till jobb. Träningen har kommit igång igen. Var ute och sprang igår, och det känns otroligt skönt i benen idag., lite halv tunga. Precis som det ska göra :) Hoppar kolhydraterna denna vecka också.
Jag är glad för idag känns livet GREAT ! 

Ha en bra dag ni med !
 Här är en bild på ett rum på GreenHotell. Super fint

Och även lite Spa mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar