Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Söndags sysslor

Jahopp. Då var det söndag. Igår var det jobb på maxi till halv8. Möttes av emanuel och vi handlade lite smått och gott till kvällen. Hyrde film och myste på. Han hade precis kommit hem från Edsbyn. Varit där sen fredags, så jag tyckte att en hemmakväll var helt toppen :)
Idag är han och jobbar på hans pappas jobb. Är man student måste man ta alla jobbtider man kan få för att få ihop det lilla extra i slutet av månaden.
jag däremot har lite sysslor att göra som jag inte hinner ta tag i på vardagskvällarna. Oj va jag längtar tills vi flyttar då vi kan använda diskmaskin och inte stapla berg och sen stå där en halvtimme och diska. (som jag gjort idag) Håller även på att tvätta, dock har vi inte så mkt tvätt som vi brukar ha, för jag var duktig och bokade tvätttid kort inpå vår förra tid. bra där :) skönt med rena och fräscha sängkläder iaf :) Sen är det dags för att plugga. Jag ligger efter nu med allt mitt jobb, så jag måste läsa mkt idag sen tis och fredag när jag är ledig. Ska göra 3 prov på dem dagaran. Får se om jag klarar av det !! Inte långt kvar innan jag ska till Östersund och kunna allt. nervööst !!

Hur som helst så har vi hittat ett par som ska ta över våran lägenhet från 1 November :) Super skönt att vi ordnade det. Så nu är det bara att flytta ut utan att oroa sig över 2 hyror :) Jag kom även på att vi kommer fira jul i vår nya lägenhet. MYYS vitt vitt vitt och beige. Det är vad vi ska ha i nya hemmet. Absoolut inte för vitt, det börjar trötta ur nu. Men mysigt ska vi ha det:D ska spara massa pengar så jag kan köpa allt fint jag vill till hemmet. Jag blir väl sugar mama nu när älsklingen pluggar på.

Ikväll ska vi till våra vänner malin och kenneth med barnen :) Var ett tag sen nu, och snart åker vi till MILANOOO !! Ska bli sjukt kul och skönt :)

Trevlig söndag alla.. nu äre plugg som gäller !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar