Summa sidvisningar

söndag 11 september 2011

Jobbig helg.

Usch, jag har känt mig så fruktansvärt ensam denna helg. Igår jobbade jag till 2 sen hade jag inget alls planerat. Emanuel var borta på träning sen insparken med studenterna på kåren. Och just denna dag var alla borta eller hade andra planer .. och där satt jag. Fy fan va trist det var ! Inte ens Sofia Karls var hemma !!
jag är så otroligt ledsen över att mina favorit tjejer i hela världen inte bor i samma stad som mig längre. Först åkte jag o tjejerna bort efter studenten, reste några månader, Flyttade till Oslo tillbaka sen flyttade jag och Emanuel till Göteborg men nu jag hemma. Nu när jag är hemma, då åker resten iväg. Jag kanske var för tidig med allt :P Men jag ångrar inget. Men i helgen har det känns tomt.
Jag saknar er Sara, Sarah, Sharareh, Loredana, Anne och nu Erika ! 
Ibland får man faktiskt tycka synd om sig själv tycker jag, och det gjorde jag. 
Spenderade kvällen i Hökviken med mat, tv och inredningstidningar.

Idag skulle jag och Emanuel inte kliva ur sängen förrän mitt på dan ... meeen han fick lov att jobba. Så jag hamna i soffan, kolla film, grått o trist ute, och små pluggar lite. Idag var ingen bra pluggdag. Jätte seg i kolan

Känns som hösten och tidiga vintern kommer flyga förbi, om 2 veckor åker vi till Italien över en långhelg. I oktober åker jag bort till östersund i 2 veckor för den praktiska delen av mina studier. I november fyller hela familjen sundqvist år, min syster och så ska vi på våra vänners bröllop :) Sen har vi December .. JUUUL !
Fullt upp känns det som :)

Njut av söndagen, snart jobb igen !!

1 kommentar:

  1. Åhh är det bara två veckor kvar nu, gud vad underbart att få resa. Det är ni värda! När går flyttlasset då?

    SvaraRadera