Summa sidvisningar

tisdag 20 september 2011

Åh mitt fina liv

Nu har jag vrål ont i fötterna. Vissa dagar sitter jag inte en ända sekund på jobbet. idag var en sån dag. Men idag har jag lärt mig lite nya saker, och det känns SKIT bra. När man kan mycket.. då blir jobbet kul. Det blir bara bättre och bättre:) Känns kanon.
Fick även reda på att jag inte alls behöver stressa med mina prov till jag ska till Östersund i Oktober. Jag får dra ut på det i 1½ år om jag vill, klart jag inte ska göra det, men det är mycket att lära sig och stressa igenom prov känns fel. då kommer inget fastna i huvudet och det är inte därför jag har betalat en utbildning!! Så nu kan jag andas och jobba på och läsa i lugn och ro.

På torsdag natt drar jag älsklingen, malin och kenneth till Skavsta flygplats. Sen åker vi till Italien på fredag morgon tills på Måndag. På lördag ska vi gå på fotbolls match och se AC Milan. Inte köpt biljett än men det är mot ett bottenlag så det ska nog gå :) Ska bli underbart kul och skönt att komma iväg. Spendera tid med Emanuel, annan tid än bara 1 timme på kvällen innan vi ska sova. Umgås med våra vänner utan barn (jag älskar novalie och alicia men nu kan båda koppla av till 100%) Dricka viiin, strosa på staaan, äta fika, oooh jag måste packa !!! Och TVÄTTA!!

Nu är det snart idol och då är det roshanak och hon ska sjunga solo.. wohoo hon äger !! Och nu längtar jag efter Emanuel. Hoppas han kommer hem snart från träningen.

Ha det gott folk :)

1 kommentar:

  1. JAG SAKNAR DIG!!!!!
    Ha en kanon resa till Italien, du får berätta om de är ett land värt att besöka sen <3

    SvaraRadera