Summa sidvisningar

onsdag 28 september 2011

Milano helgen

Nu är vi hemma igen efter en toppen helg i Italien, Milano. Åkte i fredags morse med flyget (sov på flygplatsen på stenhårda stolar torsdag natt, ingen höjdare haha) Började italien resan med en riktigt italiensk pizza och ett glas vitt :) Riiktigt fint ! Strosade runt i milan center och blev en ganska tidig kväll efter allt resande. Lördagen spenderade vi i SanSiro. Strosade runt där innan matchen, inte så stort område just runt fotbollsstadium, men vi var ute i god tid. Fixa biljetter till bra pris och bra plats. Tog några öl vid en pub och senare var det dags för insläpp. Grymt fränt att se Milan-Cesena, Dock var inte Zlatan med men hur coolt var det inte ändå? 53000 i publiken. Klacken och fansen var enastående !! En härlig känsla. Milan vann med 1-0 så vi fick se en vinst. Guld värt!
Söndagen spenderade vi i Duomo. Såg stora katedralen och massa märkes butiker, åt god mat på restauranger, fikade, shoppade.. tog det lugnt och njöt. Avslutade kvällen med en PinaColada;)
Haft en toppen helg. Tack min älskling och kära vänner Kenneth Och Malin <3

Nu back to reality. Hade min födelsedag igår, var bara att åka hem och städa och plocka fram all dukning, igår kom släktingar och familjen efter jobbet. Bjöd på fika och fick pr
esenter. Mkt trevligt.

Nu är det jobb igen, men nästa vecka åker jag till östersund i 2 veckor. HUR SKA JAG KLARA MIG SJÄLV I ETT VANDRARHEM I 2 VECKOR? herregud. Men, det kommer att bli spännande :)

btw, viktigaste just nu. Jag har en ny telefon. En samsung galaxy s2 :) vit. Lite nöjd :)

Ha en trevlig kväll. Här kommer lite bilder jag snodde från Malin !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar