Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

Då var det klart !

Precis skrivit kontrakt på nya lägenheten. Hoppas vi blir nöjda nu och inte flyttar igen på ett tag:P
Emanuel har kommit in på skola, börjar om en vecka på Idrottstränarprogrammet :)
Jag jobbar på som optikerassistent och pluggar till hudvård o spa terapeut. 
Nya grejer händer hela tiden. Lite roligt :) 

Imorse köpte jag honung. så nu är det bara att hälla i sig under dagen och försöka friskna
till för imorn ska jag jobba. 

Hejdå !


2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt för er! Va kul att Emanuel kom in på skolan, kommer passa honom perfekt!!! Och din spa-kurs låter så himla roligt, vad ni är duktiga o fixa!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag bytt adress till min blogg: http://laconian-shield.blogspot.com/

    Så nu passar den bättre för vad som hända skall i vårt liv... :) Kram!!!

    SvaraRadera