Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Weekend

Då var det helg och det känns kanoners. Igår var jag Sara, sara sofie och Chaenette ner på Rådis. Mkt trevligt, sen kom Emanuel med hans grabbar och så var vi några fler. Inte mkt folk, alla var troligen på P&L. Men det var skönt ändå, man fick ju bord :)

idag åkte jag och pappa till säter och hälsade på gammel mormor Ingrid. Hon tröck i oss kaffe bullar mackor och choklad. Och jämt när man går därifrån säger hon "åh fy jag har ju inte bjudit på nånting". Men mätt så man spricker är man alltid på vägen hem =P

Nu väntar jag på Emanuel som har varit och tvättat bilen, sen ska vi ge oss iväg till Vika. nämligen så att vi ska ta hand om Novalie och Alicia ikväll medans malin och Kenneth är på P&L. Det kommer bli riktigt mysigt faktiskt, Fina små barn ! Wish us good luck ;)

På måndag börjar mitt heltid jobb 3-4 veckor framöver, mitt i sommarn. Jag får tänka pengar :)) 

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar