Summa sidvisningar

söndag 10 juli 2011

If tomorrow never comes..

.. would you know how much i love you ?

Ta vara på dagen, ta vara på varann, ta vara på kärleken, ta vara på dina vänner <3 Livet är inte alltid rättvist.

Hur gör man för att klara av vardagen? Den kan vara så otroligt jobbig tycker jag. Samma sak hit och dit, komma hem sent, laga mat, hinna träna hinna städa .. egen tid? Finns inte.
Nu har det varit helg och det är alltid skönt. Igår var jag och emanuel till tomas och denise på lite förkröök. Mkt trevligt. Jonas viktor och Jocke var även där. senare blev det rådis, en hel drös med trevligt folk man inte sett på länge :) Och tom så hann vi in på VC och dansade några danser och hade trevligt. Som avslutning åkte vi med janne till max och tröck i oss maten hos janbanan sen hem :) Mkt trevlig kväll.

Idag har varit en seeeg dag, det får man ha. Har även varit i g bo på middag, lite fifa spel och så slipning av färg från huset. Svärfar ska måla om hela. Och vi ska hjälpa till :)

Nu ska jag hjälpa hun i köket, dock hatar han när jag gör det men jag vill "lära" han lite och inte bara sitta i soffan, får se om jag får det idag. Trevlig kväll ... back to work imorn och heltid i 2 mån ung :) 

1 kommentar:

  1. Jag vill träffa dig!! Har semester denna vecka ut. Hör om dig om du vill luncha eller bara har fem min över <3

    SvaraRadera