Summa sidvisningar

torsdag 14 juli 2011

Framtiden är nära




För er som inte visste så ska jag studera en distans utbildning i höst. Eller jag kommer att börja läsa lite hemma om någon vecka när jag får mina böcker. 
Utbildningen heter Naturkosmetisk Hudvård och Spa Terapeut på Ewas Utbildning i Östersund.
Har precis betalat in anmälnings avgiften och ska till Östersund i 13 dagar i Oktober för att genomföra det praktiska. Nu väntar jag bara på böckerna plus BasMedicin boken som jag ska läsa. 
Tycker verkligen att det här ska bli SKIT KUL och passar mig perfekt som även gick Friskvård.
Då jag är anställd 50% hoppas jag att det funkar perfekt i vinter. Utbildningen sträcker sig 1½ år eller mindre. Så i höst kommer jag att behöva försökskaniner då jag har praktik, hör gärna av er och sen kommer jag även att börja göra hemma för lite extra slantar :)

Jag jobbar på under dagarna, har heltid i 3 veckor och har precis fått 3 veckor till. Super. Dock är jag van att jobba rätt lite så det kan bli segt, men det är ju normalt att jobba så får inte klaga ;P bra med pengar !! 

Efter jobbet idag åkte jag och Emanuel till g bo och käka vanliga pannkakorna like always och sen hjälpte vi Ola och Kerstin att börja måla huset. Det kommer nog att ta sin lilla tid. 

Snart helg .. ska bli riktigt skönt, även fast veckan har gått förvånansvärt fort. 

Trevlig Kväll och grattis kronprinsessan :) 



1 kommentar:

  1. Åh ja! Blev det den utbildningen alltså? Du kommer passa perfekt som de! Vad roligt att få göra något vettigt av din gymnasietid också o fortsätta med hudvård =) Jippie, vad glad ja blir för din skull. KRAM

    SvaraRadera