Summa sidvisningar

tisdag 28 juni 2011

Strålande väder hela veckan !

Tur att jag är ledig imorn och på torsdag när det ska bli sååå fint väder. Idag jobbade jag i ludvika, det kändes som utomlands när man kom ut ur butiken. Att det kan vara så varmt i vårat land. Äntligen :)

Midsommar helgen var riktigt mysig. Mycket god mat med familjer, lite lekar och trevligt umgänge i vårt andra hem vika :)

Imorn fyller min fläskis år, Sofie :) Då ska jag dit och äta tårta och hurra. Men först ska jag till min spilly och sola och bada på älskade hosjöstrand :) Sen hämta mannis när han slutar och sen gå 1,5 timmes prommis uppe på lugnet :) Mkt bra dag !! Skönt att vara ledig. Nu på sommaren är det PERFEKT att jobba 50%, dock kommer jag jobbar heltid resten av juli. men... det är ju pengar :) 

idag kom jag hem och blev riktigt imponerad av karln min, han har dammsugit, torkat golvet, tvättat, VIKT alla kläder OCH städat vårat tredje rum som såg ut som SKIT !! :) Underbart !

 Barn älskar min pojk :)

2 kommentarer:

  1. Skönt när karlarna gör någon nytta hemma!! Vi får ta och bada och spela volleyboll någon dag tycker jag, när vi är lediga och det är sol!!

    SvaraRadera