Summa sidvisningar

onsdag 22 juni 2011

Snart lååång helg

jag känner såhäär lite för midsommar. hur rolig är man då? skit tråkig. Men men, maten är ju god.
vi ska iaf tillbringa kvällen med våra vänner malin o kenneth. det blir trevligt.

Imorn är sista jobbdagen sen långhelg. Och sen heltid hela juli. Idag efter jobbet ´var jag och emanuel på visning. Så himla fin lägenhet. Mkt pengar, men allt är klart. Och jag vill verkligen flytta, så vi får se hur det blir med den saken. nu när man är hos malin och kenneth vill man köpa hus. Älskar att ha egen gård och känna sig fri och inte sitta fast i en lägenhet. kanske borde kika hus istället ?
Nyss setat och hållt i lills baby AliciA som är lite mer än en månad. Världens sötnoos <3

Sålde även våra´soffa idag. hade den på blocket i en annons i 1,5 timme sen hitta nån den. Och dagen därpå ringde 8 stycken :P Imorn ska vi hämta sofias soffa. Hon har nyss köpt den och har hittat en ny så vi tar över den istället :) större än våran och divan och svart. mkt bättre än vit som blir skitig och ful. Och kära novalie kan aldrig springa runt o leka som hon vill hos oss för allt är vitt :P

Nu ska jag kika hus istället. Käre gode gud, jag önskar mig en miljon eller mer ;) tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar