Summa sidvisningar

torsdag 16 juni 2011

Tillbaka från rhodos :)

Vi har haft en helt underbar vecka i rhodos. Riktigt fint väder, god mat massa dricka och mysiga dagar.
Nu är man tillbaka efter semestern. dags för jobb igen, under sommaren är det skönt att jobba 50%, hinner man göralite annat och njuta på.
Jag har nyss varit nere på stan och träffat min sara. Satt och fika och prata i flera timmar. Gud va det behövs med jämna mellanrum :) girl friends are the best and most important :) och såklart min underbar MANNIIS.
Var jätte shopping sugen idag, märkte hur mkt pengar jag hade kvar efter resan och hur lite vanliga kläder jag har. har bara med massa krim krams på och jag vill ha bas plagg men jag hatar att köpa det. Kom inte hem med nått heller .. det blev ett par svarta ballerina skor, lätta att hoppa i, ett pearls for girls halsband  och en sjal från jc :P Får duga :)
Snart pannkakstorsdag hos svärmor... först lite bilder från Rhodos. Annars får ni kika fejjan, Där finns fler.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar