Summa sidvisningar

lördag 4 juni 2011

Rhodos !!

Imorn drar vi iväg till Rhodos en vecka. 
Ska bli helt underbart skönt. 30 grader hela veckan och sol ska det bli. Can't be better !
All inclusive, massa käk och forhoppningsvis liiite motion på det så man inte är svullo nästa vecka :P 
"Leave as passenger, return as cargo"

Jobbat idag några timmar, dö lugnt. Sen kom jag hem till en helstädad lägenhet. Thanks babe, slapp jag stressa över den saken. He knows me too well my man:P Packat och donat. hämtade kamera och skrev ut vägbeskrivning hos mamma o pappa. (bokat långtids parkering, och med mitt och mannes lokalsinne så är det bäst med det) 
Nu stryker jag, små fixar allt till imorn, äter chips och dricker breezer i min ensamhet. Mannis är på fest i g bo med grabbarna och jag ska snart ner på rådis och träffa min älskade saknade vän sara aka spilly :) 

Märks att jag satt i solen häromdan.. knall röd igår och idag går jag bara runt och hettar. kok het är jag !!! 
Ha en trevlig kväll och vecka så återkommer jag med lite bilder och mer efter resan. 

Kiss and goodbye



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar