Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

Seg Söndag

Idag vaknade både jag och Emanuel kl 7, trodde klockan var elva. Så det var väl bara att somna om igen då :) Solen sken hela dagen så vi åkte till hökviken (mamma o pappa var i sälen) vi gjorde brunch och såg slutspurten på vasaloppet. Sen skulle vi ut i solen men inte fasiken vare varmt. Så jag bestämde för att åka hem igen =)
Började måla om lite grejer till vitt hemma. En pedistal och en spegel. Allt blir så mkt finare med vitt ! Och idag märkte man hur ostädat det var när solen låg på överallt, skitet lyyyyser ju !

Tog med mig Shorty o handla lite på Grossen. Sen åkte jag hem så hade emanuel lagat lax med bulgur :) mkt gott!

Medans Emanuel tränar så tog jag en prommis till Fia. Vi äter tigerräkor med bröd och dopp i aioli. Så himla gott. Den där tjejen kan laga hon !

Ikväll blir det bara mys i soffan framför underbaraste solsidan + lite kvälls fika. Te och gott nybakat olivbröd från grossen. muuuuuuuums. Äter och äter och äter.

Just ja .. igår var vi bortbjudna till Malin o kenneth på raklett. Vi hade så trevligt.

Och jag tippade för första gången i mitt liv idag. Trodde det va skit lätt. alla är så fega o bara tippar för en tjuga elller 50 kr. Jag slog till på 100 men inte saatt jag oddset eller. Skit spel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar