Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

Ännu en ny vecka mot vår/sommar




Jamenvisst kan man bli vältränad om man vill eller har ork med det.
Haha, jag försöker men sen ballar det ur och sen är jag där igen.
Igår sprang jag runt tisken och orkade hela vägen. Trodde jag inte först. Och idag blev det gympass på sportlife. Nu känns mina ben som bly.
För första gången i mitt liv har jag börjat träna mage. Vill för en gång skull ha en faktiskt tränad mage. Kolla in Kallur, så jävla tight ! 
Hur som helst.. idag var det jobb på Direkt Optik och igår var det jobb på Ica. Mkt olika jobb men jag trivs på båda. Men jag kan erkänna att det är roligare att jobba som optiker assistent. Lite mer givande jobb :) 
Idag är det ju internationella kvinnodagen och fettisdagen. så jag gick och köpte semlor och en choklad donut till mig som hatar semlor, och så fikade jag till det med mina damer på jobbet :) 
Nu pissar jag snart på mig för andra gången på bara 30min. Inte van att hälla i mig vatten. 

Godnatt, snart ska jag o mina klumpar till ben sova 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar