Summa sidvisningar

onsdag 2 mars 2011

Give me summer !

Jag har kommit fram till att jag gillar alla årstider. Vintern är mysig, finns snygga mysiga kläder. Hösten är underbar om den är fin och inte bara regnig. Våren är ju våren, och sommaren är snygga klänningar och bruna ben :) Men lite varmare grader vill ha nu iaf. Drygt att det svider på benen när man är på väg till jobbet.

Idag har jag haft ännu en bra dag på jobbet. Jag vill dock kunna ALLT på en gång. Men måste inse att det inte är mänskligt. Fjäskade lite och tog med hembakade kladdkaks muffins som jag bakade igår :P Emanuel fick även bjuda hans brudar på jobbet :) ibland kan jag vara snäll, men det är inte jämt det inte. Haha ! 
Vi blev bortbjudna efter jobbet idag till svärmor och svärfar. Gott med maat ! Och så har vi även fått hem våran fåtölj som jag köpte när vi bodde i Göteborg, men har inte kunnat fått hem den förrän idag när Shorty hjälpte till. lite plats i vardagsrummet nu, men mer sittplatser när gäster kommer. Önskar jag önskar att vi kunde hitta en underbar lägenhet att köpa ! 

Nu ska jag slänga mig i duschen efter ett litet träningspass, cyklade på slutet som en idiot för jag ville bli helt slut och det blev jag, orkade knappt gå till bilen ;P Trevlig kväll 

just ja .. jag shoppade lite igår. Ibland får jag shoppingryck. 3 tunikor på kappahl för 320kr. + läppglans, eyeliner och 4 glas från indiska i turkost och rosa. :) Så trevligt hade jag.  

1 kommentar:

  1. Jag vill också shooooppa!! :) Pengar, kom till mig!!!

    SvaraRadera