Summa sidvisningar

måndag 28 februari 2011

Sköna dagar !

Nu är bandyn slut. Säsongen har gått väldigt fort. Halva i surte o halva i Rättvik. Roliga matcher med rättvik och det har gått strålande för emanuel. är väldigt stolt :) Nu får jag se honom mer hemma och vi hinner göra tom vardags sysslor ihop som man annars får göra själv. 

trivs även väldigt bra på nya jobbet. Lär mig mer och mer. Min engelska chef har varit på sjukhuset nu snart en vecka för hjärtproblem, men jag har ju en till chef oxå. hans fru :) jag trivs otroooligt bra med dagtid. Underbart att komma hem i skaplig tid :) 

Helgen har vi myst på med bandy, och varit hos malin o kenneth som nästan varje lördag :) 

Nu ska vi hem till mami o papi i hökis för att se på Milan. Har även hunnit med ett träningspass idag, märks att det var 2 veckor sen. Var väldigt seg i kroppen. Bara att hålla i. Snart ska man ju ha shorts och kjol. fyfaan :P 

1 kommentar:

  1. Fasiken frida, inte visste jag att du hade en blogg :):):)

    SvaraRadera