Summa sidvisningar

onsdag 23 februari 2011

Heja Rättvik !

Idag fick vi reda på att Rättvik slipper kvala. De klara sig preciiis :) Vinst borta mot skutskär med 5-3. På lördag är sista matchen mot Västanfors. Då blir det att åka o se den matchen :) Sen är bandysäsongen slut. halva i Ale Surte och halva i Rättvik. Det har gått fort. Hoppas nu på att Surte kan kvala sig upp till elitserien oxå:)

Idag har jag jobbat på Maxi. Skönt med omväxling, skönt med ett jobb där man kan allt och så är det skit kul med direkt Optik där man lär sig massa nytt och är ett lite "lugnare" jobb men ändå mkt att göra.

Fick höra en otroligt underbar nyhet idag av en vän till mig och Emanuel. Man blir så glad. Lyckligt lottade :))

Imorn är jag ledig om jag inte behövs på DirektOptik, de hade lite mkt idag. Och fredag assistent jobb sen är jag ledig hela helgen :)

nu väntar jag på att mannis ska komma hem med en lilla menyn från donken ;) fat froo jag måste verkligen ta mig till sportlife imorn ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar