Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

Veckan har börjat perfekt !




Gårdagen var underbar :) Först gick jobbet toppen. Det var mest teori. Lyssna och lär med massa prat. Fick en synundersökning och gick igenom olika glasögon typer vad de heter hur de är tillverkade osv. det var en bra dag, de var trevliga och det kommer nog att bli skit kul :) 

Sen åkte vi till Broken på Middag. Jag tog tabletter till magen igår så jag fick i mig mat :) Party Platter med kycklingvingar, loaded potato skin och friterade ost grejer till förräter, räk texmex quesadillas aktig till varmrätt (den fick emanuel jag orkade inte äta nått) och en key lime pie (från florida) som visas på bilden, till efterrätt :) super gott !
Emanuel fick blommor och ramen med kort på oss och jag fick rosor och den underbara middagen <3 

idag ska jag jobba uppe på ica. Det var en vecka sen jag satt i kassan nu så det ska faktiskt bli kul idag :) Mina ica vänner. 

SoLong 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar