Summa sidvisningar

torsdag 17 februari 2011

Myser i Hökviken

Jag trivas redan super bra på nya jobbet. Jätte skönt att även ha kvar Ica maxi oxå. Kul med lite variation. Man lär sig mer och mer nu. Men fortfarande så otroligt mycket man inte har koll på alls, men så småningom faller väl bitarna på plats. Jag gillar att hjälpa kunder, pyssla med papper, ta en kaffe paus ibland;P och sortera och fixa med massa jobb !! It suits me perfect. Och att vi får prata engelska dagarna långa är ett sånt plus i kanten. (dock är jag amerikanare och chefen SUPER engelsman)

Efter jobbet idag pratade jag med mamma. Hon och pappa satt hemma och tröck i sig en räkmacka, blev så sugen och hade hela kvällen själv för emanuel har sen träning..såå pappa hämtade mig och jag fick även en gudomligt god macka som jag måååste lägga upp bild på sen. Extremt god !
Julie tog även med saker som jag hade fått från Sara när hon var i Usa. Choklad poptarts och 4 HELA STYCKEN Ladyspeed stick. (min favorit deo som endast finns i USA och som räcker forever) Så nu ska jag snart äta en poptart, senast var 3 år sen när jag hälsade på i staterna :)

Jag är fortfarande kvar i hökis och känner stressen krypa, har disk hemma, mat jag måste laga och tvätta mitt hår ska jag hinna med !!!!!

Snart helg, men först ska jag ta hand om några barn i minihuset på maxi imorn. Help me god, en fredag eftermiddag och Nanny :S

p.s. sofia kom hem nu, jag är super avis på dig och jag vill att du ska vara hemmaaa !!!

1 kommentar:

  1. NU är jag hemma. klockan är tre på natten och jag är superpigg, min tid är hon liksom bara 5 på eftermiddagen.. MEN ja lär väl sova ändå. ringer imorrn när ja vaknar!!

    SvaraRadera