Summa sidvisningar

söndag 20 februari 2011

Ännu en toppen helg

En underbar match spelades av Rättvik igår mot toplaget Örebro. Ledde med 5-1 men slutresultatet blev 6-6. En väldigt skön poäng för laget och min fina karl fick göra sitt andra mål för rättvik. Där ser ni hur glad han var :) Även blev han matchens lirare. Jag är så stolt att det går så bra för honom :)
Kvällen spenderade vi som många andra lördagar hos Malin o kenneth. Såg melodifestivalen och kollade på 3e RockyBalboa filmen.
Idag har jag varit ner och fikat med Sofia o hennes tjejkompisar. Hon är äntligen tillbaka från Staterna:) Sen blev vi bjudna på fika och middag i Hökviken.

Nu är det dags för Solsidan. Snart är helgen över men den har varit kanon skön och imorn ska jag tillbaks till Direkt Optik och lära mig massa nytt :) så kul !!

Adjööss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar