Summa sidvisningar

söndag 13 februari 2011

Imorn är Kärleksdagen här





imorn är det Alla Hjärtans Dag och min första dag på nya jobbet. 
Imorn kan jag kalla mig själv; optikerassistent ! Underbart. 
Jag har varit orolig att jag inte skulle friskna till, inatt var en väldigt jobbig natt. Jag var på toan 6 ggr och det bubblade i magen hela dagen. Imorn ska jag boka tid med en läkare för att ta avföringsprov så jag inte har nå skit som salmonella eller nått :( Nått är iaf fel. Har inte ätit på en vecka. 
Dock fick jag i mig Sushi idag och fruktsoppa :P 
Efter jobbet imorn ska jag och Emanuel till Broken dreams på middag.
Våran favorit restaurang. Vi har även sällskap av våra fina vänner Malin och kenneth. Ska bli riktigt trevligt. Förhoppningsvis kan jag äta imorn. Jag har bestämt det. Annars får det bli en enkel ceasar sallad och efterrätt. 

Jag älskar min fina sambo <3

Ha en toppen dag imorn allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar