Summa sidvisningar

lördag 12 februari 2011

Match Dag !

Idag är det match igen för Rättvik. Känns kanon. Dem spelar så grymt bra nu för tiden så jag börjar tro på det här laget. Idag möter de Köping som ligger på samma poäng. Blir nog en tuff match, men jag tror på dem idag !! 

Igår åkte vi hem till Malin och Kenneth på middag. Skit kul att jag fick i mig 1/3 av en tacos. Sen gjorde jag ananaspaj till efterrätt, fick inte i mig en ända sked!! Jag är trött på att inte kunna äta :( Och diarré har man haft i en vecka nu. FyFan ! kan det bli bra snart så jag kan börja äta så jag inte försvinner?! 

Kvällen är ännu inte planerad. Mår fortfarande inte helt ok, så det blir nog inge tok. Och imorn ska jag o Malin o Novalie ta en sväng vid Sågmyra o kika på lager medans killarna leker av sig på bandyplan. 

Snart måndag .. snart start på my new life at my new work :)) iiiihh

Ha en toppen Lördag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar