Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

Inte helt frisk :(






Jag vill utomlands igen. Vi hade det så bra ! Åh, god mat, massa sol, bad, kärlek, läsning, egentid ! oooh Jaja en dag blir det :)

Trodde jag var helt frisk, åkte o jobbade igår. Mådde lite halvdant, men kämpade mig igenom timmarna. Har inte ätit riktigt på några dar. trodde det var därför jag mådde illa, men igår kväll var det min tur att spy. uuusch. Jag mår bra och allt idag men fick inte jobba, så nu har jag sovit konstant och kollat på vänner boxen.

Om malin o kenneth vågar få besök ikväll ska vi dit på middag. och jag ska göra ananas paj till efterrätt :) Idag känner jag att jag kan äta :) jag behövde nog "lägga den där pizzan" :)

Snart är det alla hjärtans dag <3 Då blir det middag på broken dreams i borlänge. Vårat favvis ställer, men fööörst ska jag avklara min allra första dag på nya jobbet på Måndag :))

Trevlig dag och helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar