Summa sidvisningar

måndag 7 februari 2011

Lycklig men sjuk





Kolla in vovven. Det är Malins hund som jag inte kan låta bli att bli förälskad i. Perfekt är vad han är :) 
Denna bild snodde jag av min Saris som jag var hem till i fredags på middag. Tack igen <3 

Idag blev jag väckt av att Emanuel kom hem från jobbet igen efter bara en timme .. han var sjuk ! Idag har han legat och spytt hela dagen och haft feber. Jag tog mig till jobbet vid kl 15. Åkte hem kl 18. Frida fick diarré och feber. 38.2 grader i feber, normalt 36.5 (för mig är det mkt) Så ikväll har vi spenderat tiden med att ligga ner och bara blunda sova, säger inte många ord.. allmänt orkelösa ! Hur ska natten gå? Kan inte sova. Jag är iaf glad att jag inte spytt.. kanske klarar mig. 

Jag har även en UNDERBAR nyhet. Min närmsta framtid känns säker. Jag fick jobbet som optikerassistent. Hade inte vågat hoppats på nått .. och det är en sån skön känsla att veta att jag har ett jobb som jag kan utvecklas på till max om jag vill. Dock bar 50procent men får ju jobba kvar extra på Ica som min snälla chef Mats ska ordna åt mig :) 

Vi orkar inte fira. Det gör vi när vi är friska. Nu ska jag dricka lite cola och lägga mig ner och försöka undvika hur mkt kroppen värker när man är sjuk. 

Godnatt

1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet.. Men vad gör man som optikerass.? :D

    SvaraRadera