Summa sidvisningar

söndag 6 februari 2011

underbara vackra helg

Gud vilken underbar helg jag och min karl har haft det. I fredags var jag med saris och blev bjuden på ceasar sallad med rödbetor och chevre ost till förrätt. hade en super mysig kväll med hennes föräldrar o malin, sen tog jag o sarah oss in till pitchers för ett glas :)
Igår var vi ute på runndagarna. åkte lite långfärdsskridskor med mamma. Andra gången i hela mitt liv. gick väl som det gick :P Ser ju så enkelt ut när alla andra åker så man blir lite små tokig.
Senare åkte jag o emanuel hem till malin o kenneth. jag mallis och novis tog en liten promenad i vika. Sen åt vi kebab och kika på melodi festivalen (som jag tkr är bedrövligt töntigt). hatar marie serneholt ! åh vilken dryg fjortis.
Och så har vi söndagen kvar. BÄSTA DAGEN. Kom precis hem från runn. Familjen karls och högosta hade ett litet läger med fyrhjulingar, brasa, mat, stolar, fårskinn och allt :) Tog ännu en tur på långfärds skridskor idag med shorty. Vi kunde till slut :) men jag vurpade för mina ramlade av. inte undra på att jag tyckte det var svårt att stå stadigt på dem.

Nu är vi hemma igen. Skulle iväg och träna o kom på att det är söndag ... inte öppet efter kl18. Så jag ska sätta mig och kolla på min vänner box. Ändra från avsnitt 1 av första säsongen 1994:)

Hoppas eran helg har varit lika underbar som min. Jag mår så bra idag. Och är väldans trött nu ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar