Summa sidvisningar

fredag 4 februari 2011

T.G.I.F.

Idag är min dag .. FRIDA(Y) :) Älskar dem ! Började dagen men att skjutsa Mani till jobbet. Tog bilen direkt till grossen (jag svek mitt ica jag vet) och köpte 2 proppade kassar och fina rosa tulpaner ! 
Kom på när jag åt frukost hur j*vla gott det är med hårdmacka och leverpastej? Muuums. Somnade faktiskt till på soffan och sen satt jag fart att dammsuga. 

Hämtade även ett nytt överkast som jag har beställt. Stort och vitt :) nu blir det fiinare i sovrummet vårat :) + att jag gillar rabatter. i can go mad 

Snart kommer mamma. Vi ska iväg och äta lunch. Ikväll ska jag hem till min Saris på middag sen kanske ut nånstans o smutta på lite vin eller en braköl ;) 

Fick lov att köpa en dr Pepper på grossen, det var allt för längesen jag klämde i mig en sån .. sist innehöll det sprit. Eller hur Shorty ? Haha

Ha en trevlig helg hörni 

1 kommentar:

  1. ÅÅåå jag älskar sån sprit :) hahahaa... Den bästa drinken!!

    SvaraRadera