Summa sidvisningar

torsdag 3 februari 2011

My only Hope


Idag har jag äntligen jobbat. En hel dag oxå. 8.30 - 16.30. Skit mycket folk. Varför ville alla handla idag? 
Skönt att lägga sig ikväll och vara trött. De senaste dagarna har jag varit pigg varje kväll och knappt somnat. 

Jag har bra känsla av dagen, mest kvällen. Hade ett litet möte med min chef på Ica, plus att jag var på intervju ikväll på ett annat ställe. Allt kom på samma gång ! Jag håller alla tummar jag har och crosses all my fingers för att få ett samtal till veckan. 

Nu väntar jag på att karln ska komma hem, drygt när man aldrig har koll hur lång tid det kan ta. Ikväll lagar jag skit mat som går super fort ... strips o köttbullar i ugn ! haha jag vet en som kommer bli glad iaf :) 

Inte långt kvar, sen helg ! ge mig bra väder och några minusgrader så vi kan hänga på RUNN :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar