Summa sidvisningar

onsdag 2 februari 2011

Beautiful Spring

Idag har varit en bra dag. Jag tog en promenad till pappa och Simon i Hökis. Det tog nästan exakt 1h. Världens finaste väder och solen sken. Jag hade med mig min kära mp3, det slutade med att jag dansade fram .. lyssnade på min favorit killar Westlife. FinFin promenad, men det slutade med skavsår för jag tog fel skor :/

Sen åkte jag, pappa och simon hem till min gammel mormor Ingrid i Säter. Hon är nog den snällaste och raraste gumman i denna värld. Hon proppa i mig nygräddade våfflor, massa koppar kaffe och en hel korg fikabröd som jag absolut skulle doppa i kaffet <3

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen är det dags för match i Rättvik mot Katrineholm.
Och imorn ska jag äntligen få jobba en hel dag. Tung vecka det här. 

So Long

1 kommentar: