Summa sidvisningar

söndag 22 april 2012

Nya tag

Hej igen på er. Nu har jag haft en väldigt seg vecka. Har haft feber och förkylning alldeles för länge. Nu känner jag att hostan tom börjar försvinna. Underbart! Har varit hemma och vilat kroppen i 3 dagar. Jag blir så rastlös, så tuur är väl att det börjar vända igen nu.

Dags att börja med träningen igen, lite lugnt till en början. Köra lite övningar hemma och på spinningcykeln, och om några dagar kan jag nog ta mig en vända till friskis och köra på riktigt hoppas jag.






Pga sjukan så missade jag en praktikdag. Men kände att det behövdes, vill inte smitta några kunder och vill inte dras med det längre än va jag behöver. På tisdag ska jag iaf till Sundborn och ha lite behandlingar. Då blir det vaxning ! Skit kul tycker jag. Perfekt tid att göra det nu innan kjol tiden :) Har inte vaxat sen i Oktober så det ska bli kul att göra det på Tisdag, och det är även på en kompis så det känns som en bra start. 

Imorgon kommer Sofia hit efter jobbet så ska hon på en Spa pedikyr, det behöver hon efter alla timmar hon går runt men arbetarskor på hårt golv hela dagarna. Sen har jag även några kunder som väntar på tider, så det känns bra.
Det är så otroligt roligt att göra kunder nöjda. Jag har haft 3 stycken nu som har somnat under mina behandlingar. haha det är alltid ett plus, då kan dem koppla av och verkligen njuta. 




Jag tänker på framtidsplaner ibland men vet inte vad jag vill göra. Vill jag jobba på ett spa? Vill jag ha ett eget litet företag och hyra in mig på någon salong eller gym? Vill jag starta eget och öppna ett helt eget ställe någonstans? JAG VET INTE. Men jag behöver inte veta nu heller. Det viktiga är att göra klart skolan, alla praktiktimmar och all teori och få diplom och en utbildning :) Vi tar det först. En sak i taget.




Idag har varit en väldans seg söndag. Igår var jag och Emanuel till Elin och Martin på fest. Där vi umgicks med Tomas och Denise. Mycket trevlig kväll men idag mår man som man förtjänar.


Nu ska jag lägga mig i soffan och se på lite fotboll. Trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar