Summa sidvisningar

onsdag 21 mars 2012

Vilken dag !

Idag har jag haft en väldigt bra dag. Började med att göra praktik på SundbornSpa. Vi gick igenom en liten ansiktsbehandling och lite mer massage. Jag fick prova att göra och även få. Man lär sig så mycket när man får prova själv och även göra en behandling, känna skillnader och lära sig från det. 
Har även känt mig så stel i axlarna på slutet så snälla Gunilla masserade lite grann så lite spänningar släppte. Underbart skönt !

Sen har vi ju haft sån underbar tur med det fina vädret idag och som kommer resten av veckan. Jag och Emanuel åt en god sallad ute på våran altan och solade ett tag. Så varmt och skönt! sen tyckte jag att det var dags för en löptur. Idag kändes det som jag vägde 100kg och var 70år gammal. Inge skönt när träningen känns så :P Men nu är den avklarad iaf och det kan bara gå bättre nästa gång.

Har även haft Alex här ikväll på behandling. Vi byter tjänster lite. Hon är frisör:) Så idag blev det en rygg och nack massage med lite nya grepp som jag lärt mig och sedan färgade jag hennes fransar och bryn så hon blir fin till egypten :)
Tänk att man ska kunna jobba med detta? Kunna leva på att göra folk glada! ÅÅhh va roligt !! 


Nej, nu sitter jag som en kråka så det värker i axlarna igen. Måste lägga mig och kolla på Grey's igen :) Trevlig kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar