Summa sidvisningar

måndag 2 maj 2011

Long time no see

Nu var det längesen jag skrev. Det har väl varit fint väder nån vecka nu så jag har inte kommit på tanke att gå in på datorn. Bara om det är livsviktigt och oftast är det inte det.
ja, vad har annars hänt på senaste. Inget speciellt tror jag iaf. Jobbar på som vanligt. Har fått förlängt, så ska väl antagligen skriva på nytt kontrakt snart. Försöka mig på lite löneökning osv.

Sista april har varit. Jobbade på ica till 19.30. Åkte senare till vika. Kollade på brasa och hockey vm. Sverige som skulle visa en skrattretande match. det blev åt andra hållet, vi skrattade åt sverige !

I veckan har jag följt med Emanuel ut o tränat. när jag själv tränar ger jag upp så lätt. När det är tungt tänker jag.. nu har jag tränat bra nu skiter jag i det. Men är han med, då är det bara att köra på för han vet att man klarar dubbelt så mkt. Började med ett varv runt tisken 2 dagar, mkt snabbare takt än va ja brukar springa. Och igår orkade jag 2 varv runt :) thanks baaaabe

Om ca en månad åker vi utomlands. Blir nog sista minuten. Har inte heller bestämt vart än, men en liten vecka blir det av njutning iaf :) 

idag är jag ledig, fick en ledig dag. Jag ska dammsuga och fixa hemma sen ska jag träffa Mamma när hon slutar jobbet.
Ha en trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar