Summa sidvisningar

söndag 17 april 2011

Strålande soool

Underbart väder ! Såhär vill jag ha det varenda dag.
Igår var det fest. Emanuel hade rättviks avslutning och jag drog på Bs avslutningen. Vi har lyckats med roligare fester måste jag erkänna, men det var trevligt igår oxå.

Konstigt att man får ont i kroppen dagen efter man druckit. Det känns som man har blåmärken överallt. Är det bara jag som känner så kanske ? :P

Idag har jag tippat på fotbollsmatcher, min karl har sån tur eller skicklighet, nått är det.. han har vunnit flera tusen på bara nån vecka. Och idag vill jag vinna tillbaka pengarna jag gjort slut på igår. Så håll tummarna:)

Vi drog iväg till Vika och solade och grillade till lunch. Skit göttaanns ! Sen satt jag mig på balkongen när jag kom hem oxå så nu är jag lite röd. Väldigt seg och trött men borde egentligen laga mat, dammsuga och gå ut o springa. Undrar vad jag kommer göra av de sakerna.

Jag är lycklig att jag har min sambo. Har vissa problem med det .. ja då är det så. Jag är iaf lycklig :)

Ciao

1 kommentar:

  1. Jag får alltid ont i kroppen dagen efter eller till och med två dagar efter en fest. Ont i huden typ. :-) Kan det vara all alkohol som ångar ut? Haha! Det viktigaste är ju att du är lycklig! Kramar!

    SvaraRadera