Summa sidvisningar

måndag 14 mars 2011

spiinniiing

Helt underbar. Haft en seg dag på direkt optik, dock köpte pappa glasögon av mig idag :) Direkt efter jobbet skulle jag o mamma träna, när vi kom dit hade de preciiis börjat ett spinning pass. Så vi sprang dit och fick joina. Har varit så besviken att ja alltid missar passen. Mammas första gång idag o hon tyckte det var skit kul. Så nu har jag en spinning vän :) Sen körde vi mage. Viktigast till sommarn, lår och mage ;)

Imorn är jag ledig. Ska på möte med min bank man om lån och lägga om mina fonder, sen ska jag på en lägenhetsvisning. Världens finaste men komer säkert bli för dyr :/

Nej, nu ska jag verkligen dega i soffan. Känner mig duktig och A-L ... jag kommer på ditt boxpass på tors. Då kör vi :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar