Summa sidvisningar

onsdag 16 mars 2011

Growse

Fy fan vilken äcklig sambo jag bor med. Han sitter bredvid mig och bara fiser och fiser och det luktar förjävligt. Inte kul. Men när jag gör det och Emanuel sitter bredvid, då är det SKIT kul hahaha. Vilket ego !

Idag efter jobbet åkte jag till min kusin som kom hem från thai efter 2 mån. Svarta fanskap ! Fikade på ordentligt, plus att vi fikar jämt på jobbet med mina 2 damer. Vi är göttegrisar !! Hur ska det här gå till beach 2011 ? Jag som håller igång träningen nu :P

Btw så var jag o mamma på en visning häromdan. Den finaste lägenheten jag har sett. Dock för dyr för så pass liten men heeeel lyx var den. Kanske ska på en visning på fredag oxå. Nu vill vi köpa ett fint ställe att trivas i. Här vi bor nu hör vi varenda granne, varenda person som går utanför på trottoaren. Inte kul !

Imorn skulle jag varit ledig men hoppar in några timmar på Ica och hjälper till sen box pass på kvällen. längtaaaar, det är så jäkla roligt och svindrygt :)

Nu ska jag slänga emanuel ur soffan så han får fisa klart på golvet :) haha Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar