Summa sidvisningar

söndag 27 mars 2011

Lugn Helg

Helgen har varit super lugn och det har varit underbart. I fredags efter emanuels jobb åkte vi direkt till Sågmyra för att shoppa. Köpte ett par otroligt snygga stövletter i ljusbeiga på scorett. Sen köpte jag en klänning och en tunika på Bubbleroom. De hade hur mkt fint som helst. 
Sen åt vi en mysig middag på Mariannes och hyrde 2 filmer till kvällen. Verkligen fredagsmys. 

Igår jobbade jag till kl 14 på DirektOptik. Väldigt lugnt i butiken. Fick komplimanger av en kund för mina stövletter, hon provade tom MINA skor för hon ville ha sånna haha. Lite kul. 
Kvällen tillbringade vi i Hökviken med middag och lite vin och frågesport spel. Tände massa ljus och gjorde en brasa i mitt gamla rum så sov vi kvar :) 

Idag gör vi nytta, städar, tvättar och snart ska jag göra i ordning raklett till kvällen. mums ! 

Ny vecka nu :) Hoppas ni haft en trevlig helg. 

1 kommentar:

  1. Tack så mycket!! :-) Har haft en trevlig helg med familjen! :-) Kramar!

    SvaraRadera