Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

I Love Shopping !

Herregud, på en vecka har jag faktiskt handlat en del. Spelar ingen roll vad någon säger ... man blir glad av shopping ! Det är bara så. 
I fredags köpte jag ju jätte fina tunikor + ett par stövletter. Måste lägga upp bilder sen. I'm inlove. Idag var jag ledig o hade tråkigt, jag o mamma åkte till sågmyra IGEN efter hennes jobb. Skulle leta efter ett par gympaskor till bra pris, men istället köpte jag ett par gröna stövlar som jag även kan ha i sommar. Endast 50kr. jag kan fynda jag ! Och sen ett par sandaler i svart med knäppningar bara 99kr. Perfekt att ha i sommar på jobbet :) 

Har precis kollat klart på Sverige-Moldavien. Som tur var vann vi till slut, men rätt tråkigt spel. Nu kollar vi på England matchen. Tröck i oss grillad kyckling med potatissallad till middag. Lätt som en plätt :) 

Imorn jobb igen, ska bli skönt. Sen kanske tjejerna karls åker till Ikea på torsdag. (livsfarligt) Finns inte en chans jag kan spara pengar om jag fortsätter såhär ;P Och sen jobb hela helgen at Maxi. 

Trevlig kväll

2 kommentarer:

  1. I MISS U AS HELL ja! puss anne

    SvaraRadera
  2. Jag vill se shoppingen i bilder!!!! :-) Kramar!!

    SvaraRadera