Summa sidvisningar

måndag 13 februari 2012

Mina Behandlingar

ANSIKTSBEHANDLINGAR

ROSEN LITEN 35 min
Rengöring, peeling, hudanalys, ansikts-, ögon-, dekolletagemassage samt en anpassande ansiktsmask för din hudtyp. Avslutas med fukt- och ögonkräm.
Pris 190:- ( ord. 375:- )

ROSEN MELLAN  40-60 min
En djuprengörande ansiktsbehandling med rengöring- peeling- ansiktsvatten- och skrubbmask (portömning). I denna behandling ingår även skön dekolletage, ansikte, ögon, nacke, axlar och akupressurmassage. Avslutas med en ansiktsmask samt fukt och ögonkräm.
Pris 310:- ( ord. 620:- )

KLASSISK ANSIKTSBEHANDLING 60-90 min
Börjar behandlingen med en skön avslappnande rygg- och nackmassage. Denna behandling är lika som Rosen Mellan men här ingår även en exklusiv
c-vitaminbehandling med rosenrot.
Pris 375:- ( ord. 750:- )

ANSIKTSBEHANDLING LYX 90-120 min
En klassisk ansiktsbehandling med underbar njutning av längre massage. I denna lyxbehandling ingår även frans och bryn färg samt plockning av bryn om behov.
Pris 510:- ( ord. 1020:- )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar