Summa sidvisningar

söndag 8 maj 2011

Sommar Helg

Åh vilken underbar helg det har varit igen :) jag blir så lycklig av solen. Helgen har gått väldigt fort, jobbade igår till kl 14 så endast en hel dag ledig men så är det. Igår hade jag och Emanuel lite spotify förfest för oss själva hemma innan vi gav oss ner till Jonas och Victor. Lite senare blev det rådis och ännu senare Victusella. Det var en riktigt trevlig kväll. Ensam tjej med alla grabbar hela kvällen och jag fick dansa som förr med karln min ;)

Idag började vi med brunch sen åkte vi till hökis och så kom fia och rickard och farmor o farfar och kenneth och novalie. Alltid fullt hus när det är sommar i hökviken :)) grilla och solade.

den bästa nyheten är att underbara Malin födde Alicia i helgen :) Är så imponerad. Dem lyckas bra. grattis till fina familjen.

Nu ska jag ut pch springa runt tisken och bli smal haha. hejsvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar