Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Tröötter men snart underbar helg

Direkt Optik idag. är sugen på att beställa glasögon snart. Vi har ju 3 för 1 så jag måste ju hitta 3 hela stycken. Hur ska det gå ?? jag har ju alltid beslutsångest.

Efter jobbet skulle vi skippa pannkakstorsdag och inviga nya MAX. men helvete va kö det var, jag gick inte ens in. Vi vände på en gång jag manne och svärföräldrarna och gick o käka på golden istället. Blev bjuden idag och imorn efter jobbet blir vi bjudna i g-bo. Riktigt härligt !!

Maxi imorn, bara några timmar. Sen fika hemma hos mormor som fyller år.

Nu är jag hemma hos Shorty, vi har ätit lite glass... eller jag medans hon åt kvällsmat. Potatis och SILL. Fyfan vilken middag. haha !

Ha iaf en trevlig helg mina vänner när den nu än startar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar